U okviru Nedelje medijske i informacione pismenosti u EU info kutku u Nišu organizovana je diskusija ,,Razumevanje medija’’ na kojoj su prisutni čitali i analizirali medijske napise.

Šta sve spada u medijske manipulacije, kako se boriti sa lažnim vestima, kako razumeti medije i zašto se određene vesti plasiraju baš u datom trenutku – samo su neke od tema o kojima je bilo reči tokom diskusije u EU info kutku u kojoj su učestvovali asistent na Filozofskom fakultetu u Nišu Neven Obradović, Marija Marinković iz EU info kutka i zainteresovani građani i studenti novinarstva i komunikologije.

Obradović je istakao da mali broj studenata prati medije i da je tek 30% njih svesno moći medija. „Situacija nije sjajna, ali ovakvim akcijama i pominjanjem mogućnosti da medijska pismenost bude predmet u srednjim školama i na fakultetu, to se može promeniti. Po mom mišljenju, kroz određene igre, medijska pismenost se može uvesti još u obdaništu, jer se starosna granica konzumenata medija sve više pomera“, dodao je.

Media i reform centar Marta Savić

Kada je reč o uvođenju medijske pismenosti u obrazovni sistem i da li je to u interesu vlade, Obradović zaključuje da bi učenje ljudi da čitaju medije zapravo bio auto gol Vlade, jer bi time ona sama sebe diskreditovala.

Diskusija ,,Razumevanje medija’’ organizovana je kao jedan od događaja kojima je Media i reform centar Niš, u saradnji sa međunarodnom organizacijom UNESCO i brojnim lokalnim partnerima, obeležio Nedelju medijske i informacione pismenosti.

Share and Enjoy !

0Shares